Een geordende administratie is de basis voor overzicht en vertrouwen in geldzaken

Bel 06 419 15 022 of mail info@zaakvanopruimen.nl

Administratie

Stapelt de ongeopende post zich op en loopt de mailbox vol? Voor velen is ‘de administratie doen’ niet de leukste klus. Om rekeningen op tijd te betalen, het belastingformulier in te vullen en belangrijke papieren terug te vinden is het wel noodzakelijk. Met het aanleggen van een overzichtelijk systeem krijg je weer inzicht en grip op je administratie en is het slechts nog een kwestie is van bijhouden. 

Een ‘persoonlijk memorandum’, het nabestaandendossier gaat nog een stapje verder. In dit dossier noteren we niet alleen accountgegevens maar bijvoorbeeld ook informatie over gezondheid, werk en overlijden.
Dat zijn dus twee vliegen in één klap! 

Werkwijze

Kennismaken
we maken telefonisch en vrijblijvend kennis en bespreken de hulpvraag

Begeleiding
de duur is afhankelijk van de persoonlijke (leef)situatie, de fysieke en mentale gezondheid en het budget 

Resultaat
op een voor jou passend tempo hebben we de best passende manier van administreren gevonden

Kosten

Kennismaken
het kennismakingsgesprek is kosteloos

Tarief
€45,- / uur (incl btw)
minimaal 2 uur per afspraak

Reiskosten
€ 0,25/kilometer

Als organizer/opruimcoach kan ik je helpen om je administratie (weer) werkbaar te krijgen en gemakkelijk bij te houden. Hiervoor verzamelen we alle papieren om deze vervolgens te sorteren en op te bergen. Extra voordeel: Geen extra kosten meer door verkeerde of uitgestelde beslissingen. Zien waar je je geld aan uitgeeft en mogelijk zelf nog wat besparen. Én alle documenten netjes en vindbaar opgeborgen in een overzichtelijk papieren of digitaal archief. Geen zorgen, de administratie blijft in de eigen woning, dat is veilig en vertrouwd.