Een geordende administratie is de basis voor overzicht en vertrouwen in geldzaken.

Administratie

Met een bijgewerkte administratie en praktisch ingerichte (digitale) mappen hou je grip op je administratie.

Stapelt de ongeopende post zich op en loopt de mailbox vol? Voor velen is ‘de administratie doen’ niet de leukste klus. Om rekeningen op tijd te betalen, het belastingformulier in te vullen en belangrijke papieren terug te vinden is het wel noodzakelijk. 

Zaak van Opruimen kan helpen met:

Administratie op orde maken

Ο  Het opzetten van een overzichtelijke administratie die gemakkelijk bij te houden is.
Ο  Het opzetten van een overzichtelijk papieren- of digitaal archief.
Ο  Papieren verzamelen, sorteren en opbergen zodat ze gemakkelijk terug te vinden zijn.
Ο  De selectie van juiste- en onnodige papieren.
Ο  Overzicht in je postvak.
Ο  Achterstallige administratie bijwerken.
Een bijgewerkte administratie is kosten- en tijdbesparend. Geen zorgen, de administratie blijft in de eigen woning, dat is veilig en vertrouwd. 

Inrichten van een goede werkplek

Ο  Het inrichten van een goede plek voor de administratie.
Ο  Afgestemd op rust, ruimte en regelmaat.
Ο  Overzicht door routine in de (digitale) postverwerking.

Administratie voor nabestaanden

Ο  Administratieve regelzaken voor nabestaanden.
Ο  Ondersteuning van de executeur bij de afwikkeling van de nalatenschap.
Ο  Contact met instanties over regelzaken na een overlijden, zoals naamswijziging en opzeggingen.

Persoonlijk memo

Al jouw belangrijke gegevens verzameld op een plek is niet alleen handig voor jezelf, maar ook een fijn naslagwerk voor jouw toekomstige nabestaanden. In zo’n nabestaandendossier vindt je niet alleen jouw accountgegevens maar ook informatie over gezondheid, werk en overlijden. Dat zijn dus twee vliegen in één klap! 

Werkwijze

Kennismaken
we maken telefonisch en vrijblijvend kennis en bespreken de hulpvraag

Begeleiding
de duur is afhankelijk van de persoonlijke (leef)situatie, de fysieke en mentale gezondheid en het budget 

Resultaat
op een voor jou passend tempo hebben we de best passende manier van administreren gevonden

Kosten

Kennismaken
het kennismakingsgesprek is kosteloos

Tarief
€45,- per uur (incl btw)
minimaal 2 uur per afspraak

Reiskosten
€ 0,25 per kilometer

Vrijblijvende afspraak

Wil jij ook een werkbare administratie die gemakkelijk bij te houden is?
Aarzel dan niet en neem contact op voor een vrijblijvende afspraak.