Administratie
Een geordende administratie is de basis voor vertrouwen in geldzaken.
Voor velen is ‘de administratie doen’ niet de leukste en gemakkelijkste klus. Een bijgewerkte administratie en praktisch ingerichte mappen werken kosten- en tijdbesparend. Daar help ik je graag bij, eenmalig of terugkerend.
Geen zorgen, de administratie blijft in de eigen woning, dat is veilig en vertrouwd.
Functionele administratie
Ik help je met het krijgen van overzicht en vertrouwen in de administratie zodat je documenten gemakkelijk kunt terugvinden. Het persoonlijke dossier geeft inzicht in de accountgegevens en lidmaatschappen. Voor nu en later, dat zijn twee vliegen in één klap!
Papieren administratie
Het creëren van overzicht en routine voor de route van de enveloppe via het postvakje naar de ordner. Op een fijne thuiswerkplek met de mappen onder handbereik.
Digitale administratie
Het opzetten van een digitale administratie 'in the cloud.' Waarin je de post digitaal gesorteerd en opgeslagen hebt en je het document snel weer kunt terugvinden.
Plannen en organiseren
Een dag- en weekplanning. Plannen van werk, acties uit je prioriteitenlijst en vrije tijd volgens een beproefde methode.
Levensdossier
Het verzamelen van gegevens voor een compleet naslagwerk, gevuld met relevante zaken en specifieke wensen voor het levensdossier.
Werkwijze
Kennismaken
We maken telefonisch en vrijblijvend kennis en bespreken de hulpvraag.
Begeleiding
Advies, tips en hulp bij geldzaken. Eenmalig of regelmatig, afhankelijk van de persoonlijke situatie.
Resultaat
Weer overzicht in de administratie en het vertrouwen om zelf verder te kunnen.
Kosten
Kennismaken
Het kennismakingsgesprek is kosteloos.
Tarief
Per uur €52,50.
Minimaal 2 uur per afspraak.
Reiskosten
Per kilometer €0,25.
Vrijblijvende afspraak
Wil jij ook een werkbare administratie die gemakkelijk bij te houden is?
Aarzel dan niet en neem contact op voor een vrijblijvende afspraak.