ZAAKelijk

Succes is geen hocus pocus, succes is focus.

Focus en flow zijn de sleutels om efficiënt en effectief te kunnen werken. En om de balans tussen privé en zakelijk te bewaken. Zaak van Opruimen begeleidt werkenden die door de waan van de dag het overzicht in de planning en de prioriteiten kwijt zijn. Met een paar simpele stappen een enorm effect bereiken.

Herken je dit?

  • Een volle e-mailbox met ongelezen en onbeantwoorde e-mails.
  • Er is een onoverzichtelijke werkvoorraad ‘waar nog wat mee moet’ en plannen en prioriteren is lastig.
  • Digitale informatie en documenten niet terug kunnen vinden.
  • Ongestructureerde (thuis)werkplek en opbergruimten.
  • Keuzestress, uitstelgedrag en het gevoel hebben dat het nooit ‘af’ is.
  • Weinig energie meer over hebben voor al die andere mooie dingen in het leven.

Zakelijk organizen

Door slimmer te werken en vaardigheden te vergroten kun je zorgvuldiger omgaan met de kostbare tijd. Door werkprocessen te optimaliseren op een georganiseerde computer en in een opgeruimde fysieke werkomgeving werk je met minder stress toe naar:

  • Een overzichtelijke en gestructureerde agenda en e-mailbox.
  • Overzicht en structuur in de werkzaamheden en werkbelasting.
  • Tools om het werk te organiseren in een goede en realistische planning.
  • Tools om prioriteiten te stellen en de focus daar te leggen waar nodig.
  • Een opgeruimde en ergonomische fysieke werkplek en kantoor.

Als je hoofd anders denkt

Door de enorme hoeveelheid aan (digitale) informatie, in combinatie met de ongelimiteerde bereikbaarheid van devices en thuiswerken, ligt afleiding al snel op de loer. Werkenden die bekend zijn met bijvoorbeeld ADHD of autisme hebben een extra uitdaging bij het organiseren en structureren van hun professionele activiteiten in hun dagelijks leven. 

Zorgvuldigheid en professionaliteit staat voorop

Een traject begint met het inventariseren van de uitdaging waar je als werkende tegenaan loopt. Met dit doel voor ogen stemmen we de begeleiding af. Opdrachtgever en klant hoeven hierbij niet altijd dezelfde persoon te zijn en belangen niet altijd hetzelfde. Met een slimme methode werken we online of op locatie toe naar het resultaat: een georganiseerde en gestructureerde werkomgeving. 

Werkwijze en kosten

Kennismaken
We maken telefonisch, vrijblijvend en kosteloos kennis en bespreken de hulpvraag. 

Resultaat
Er is weer overzicht en de zakelijke werkomgeving is georganiseerd en gestructureerd. 

Kosten
Persoonlijke maatwerkbegeleiding €65,- (tot 1-1-2025) per uur. Per kilometer €0,30.

error: Content is protected !!